- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Branžové sekce
Partneři webu
Aktuality -> IT Business - 17. 8. 2005
„Bronzový servis od začátku“ od Symbol Technologies
Společnost Symbol Technologies přichází v rámci nabízených servisních služeb svým výrobkům s novou speciální akční nabídkou pro „BRONZOVÝ SERVIS OD ZAČÁTKU“ na produkty MC90XX. Je jím předplacený 3letý servisní kontrakt, zakoupený při nákupu hardwaru nebo do 30 dnů po jeho nákupu. Cílem nabídky je zajistit zákazníkům plnohodnotnou práci bez nutnosti pořizování si náhradních nebo záložních produktů.
Na rozdíl od standardní roční záruky zahrnuje garantovanou 3denní dobu opravy, veškeré kosmetické opravy plastů, klávesnic a displeje, garantovanou dobu odezvy na technické dotazy, detailní reporting oprav a veškeré nutné HW a SW aktualizace. Zvýšené krytí jako nadstavba bronzového servisního kontraktu zahrnuje veškeré mechanické a fyzické poškození způsobené špatnou obsluhou. Speciální akční ceny platí do 31. prosince 2005.
Na rozdíl od standardní roční záruky zahrnuje garantovanou 3denní dobu opravy, veškeré kosmetické opravy plastů, klávesnic a displeje, garantovanou dobu odezvy na technické dotazy, detailní reporting oprav a veškeré nutné HW a SW aktualizace. Zvýšené krytí jako nadstavba bronzového servisního kontraktu zahrnuje veškeré mechanické a fyzické poškození způsobené špatnou obsluhou. Speciální akční ceny platí do 31. prosince 2005.
duben - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce