Aktuality -> IT Business - 17. 8. 2005

„Bronzový servis od začátku“ od Symbol Technologies

Společnost Symbol Technologies přichází v rámci nabízených servisních služeb svým výrobkům s novou speciální akční nabídkou pro „BRONZOVÝ SERVIS OD ZAČÁTKU“ na produkty MC90XX. Je jím předplacený 3letý servisní kontrakt, zakoupený při nákupu hardwaru nebo do 30 dnů po jeho nákupu. Cílem nabídky je zajistit zákazníkům plnohodnotnou práci bez nutnosti pořizování si náhradních nebo záložních produktů.

Na rozdíl od standardní roční záruky zahrnuje garantovanou 3denní dobu opravy, veškeré kosmetické opravy plastů, klávesnic a displeje, garantovanou dobu odezvy na technické dotazy, detailní reporting oprav a veškeré nutné HW a SW aktualizace. Zvýšené krytí jako nadstavba bronzového servisního kontraktu zahrnuje veškeré mechanické a fyzické poškození způsobené špatnou obsluhou. Speciální akční ceny platí do 31. prosince 2005.

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.