Aktuality -> IT Business - 9. 11. 2020 - Zdeněk Gric

Branislav Beneš vede v ARBES Technologies divizi FIS

ARBES Technologies, dodavatel informačních systémů pro bankovnictví a finanční trhy, postavil do čela své divize Finančních Informačních Systémů (FIS) Branislava Beneše (42 let). Zkušený manažer přišel z mezinárodní společnosti Capgemini, kde působil v roli Managing Directora. Poslední roky se primárně věnoval oblasti konzultačních služeb, řízení zakázek a obchodních aktivit v České a Slovenské republice.



Nový Director divize FIS ve společnosti ARBES Technologies se na straně dodavatelské společnosti pohybuje přes 19 let. Kromě komplexních řešení v oblasti IT, poskytoval také konzultační služby a realizoval projekty primárně z finančního sektoru. Branislav Beneš se v Capgemini podílel i na mezinárodních aktivitách pro klíčové klienty a zaváděl inovativní řešení na tuzemský trh. Jeho krédo je: „Bez stanovení si cíle, je těžké skórovat.“

Mezi hlavní úkoly Branislava Beneše v ARBES Technologies patří tvorba strategie a plnění cílů divize Finančních Informačních Systémů. Do této strategie spadá především produktový rozvoj moderních řešení ARBES TA a ARBES AMS, díky kterým je ARBES Technologies aktuálně jedničkou mezi dodavateli komplexních řešení pro finanční a kapitálové trhy v Čechách i na Slovensku. Neméně důležité pro něj bude další budování a posilování interních týmů, dodržet rozpočet divize a také podpořit obchodní aktivity a account managementu významných klientů.

Branislav Beneš studoval na vysoké škole technické výpočetní techniku a informatiku a později svůj obzor rozšířil také absolvováním studia MBA se zaměřením na strategický management, čímž propojil svět technologií se světem byznys strategie. Ve volném čase se nejraději věnuje rodině. Upřednostňuje jízdu na kole, lyžováni a obzvlášť rád hraje a trénuje se synem fotbal.


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.