facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 13. 9. 2006

BlackBerry u Telefónica O2

Blackberry8700_637.jpgSpolečnost Telefónica O2 Czech Republic představila další z řady produktů pro firemní klientelu. Od začátku měsíce září je v nabídce společnosti řešení firmy Research in Motion pro mobilní kancelář, známé pod názvem BlackBerry. Tato technologie, která umožňuje vzdálený přístup k e-mailu, intranetu a firemním aplikacím, představuje profesionální řešení pro nejnáročnější korporátní zákazníky. Služba BlackBerry je ve světě jedním z nejrozšířenějších standardů pro vzdálený přístup a práci s firemními aplikacemi. Její hlavní předností je automatická synchronizace s vybraným e-mailovým účtem, která zaručuje možnost používat elektronickou poštu v reálném čase.

Kromě schopnosti zprávy číst, odesílat, archivovat a přesouvat mezi složkami stejně jako v jakémkoli klientovi na osobním počítači je implementována také plnohodnotná práce s přílohami dokumentů. Ta zahrnuje všechny rozšířené formáty jako například obrázky, PDF soubory nebo dokumenty sady Microsoft Office. Díky tomu, že společnost Telefónica O2 svým zákazníkům implementuje nejmodernější verzi služby s označením 4.1., mají uživatelé možnost vzdáleného přístupu například k firemním aplikacím na intranetu nebo enterprise řešením společností jako SAP, Oracle apod.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.