facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 20. 10. 2009

Bezplatné volání do firem

Od poloviny října mohou uživatelé Skype v České republice zdarma volat do firem inzerujících na ZlatýchStránkách.cz. Služba financovaná inzerenty je na internetu zvýrazněna modrým tlačítkem „Free call“. Tlačítko je všude tam, kde se zobrazuje telefonní číslo inzerenta, a to nejen na ZlatýchStránkách.cz, ale i v internetových vyhledávačích nebo na vlastním webu inzerující společnosti. Bezplatná služba typu „klikni a volej“ umožňuje především malým a středním podnikům rozšířit zákaznické služby tak, aby je všichni uživatelé Skypu, kterých je celosvětově 480 milionů, mohli jednoduše a zdarma kontaktovat. Hovory, které firmy nehradí, lze přes Skype rovněž spojit, uživateli jsou však účtovány výhodné ceny dle podmínek Skype z jeho kreditu na této službě.



 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.