facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 18. 2. 2005

Bezplatná podpora ZC Microsoftu

Tři nové služby, které pomohou vyřešit téměř každý problém při práci se softwarem společnosti Microsoft, nyní najdete na stránkách Zákaznického centra Microsoftu. Služba je dostupná všem uživatelům bez ohledu na jejich licenční program a je poskytována bezplatně. Kromě toho je zde také připraveno mnoho rad a tipů, pomocí kterých můžete zlepšit svoji práci se softwarem. Veškeré základní informace jsou v češtině, pouze v případě specifických informací si budete muset poradit s angličtinou.

První službou je Hledání ve znalostní bázi Knowledge Base. Ta obsahuje přes několik tisíc českých a více než sto tisíc anglických článků, které obsahují technologická řešení převážné většiny problémů, které vás mohou s produkty Microsoft potkat. Články vytváří specialisté a odborníci, kteří s produkty Microsoft denně pracují.
Další službou jsou Střediska řešení produktů Microsoft. Prostřednictvím této služby můžete najít řešení podle konkrétního typu produktu či aplikace. Střediska řešení obsahují velké množství informací, proto pod každým jednotlivým produktem naleznete tři podsekce:
• Postupy
• Podrobnosti o souborech ke stažení
• Odstraňování potíží

Poslední z trojice nových služeb jsou Diskusní skupiny. Je potřeba účet na Net passport nebo program Outlook Express. Pomocí webového rozhraní nebo Outlook Express se přihlásíte k jedné z pěti českých diskusních skupin, které pokrývají oblasti operačního systému Windows, desktopových aplikací, serverů, vývojových nástrojů a mobilních zařízení na platformě Windows, Smartphone, Pocket PC.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.