facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 27. 3. 2006

Bezpečný USB Flash disk

DTE_privacy4GB_613.jpgSpolečnost Kingston Technology Company uvádí na český a slovenský trh Kingston DataTraveler Elite – Privacy Edition (DTE Privacy Edition), první USB Flash disk, který zaručuje 100% zabezpečení dat prováděné průběžně během ukládání a čtení (on-the-fly) pomocí hardwarového 128 bitového AES šifrování a zaručuje tak neprolomitelné postupy pro zajištění bezpečnosti uložených dat bez nutnosti zásahu IT specialistů nebo technologií.

Přenosné disky DTE Privacy Edition s kapacitou až 4 GB jsou plug-and-play zařízení s rozhraním USB a jsou určená pro potřeby zajištění bezpečnosti dat na podnikové úrovni a dodržování požadavků kladených na jejich zabezpečení. I pokud by došlo ke ztrátě nebo krádeži disku, data uložená v DTE Privacy Edition zůstávají zabezpečená. Kromě hardwarově prováděného šifrování se disk vyznačuje několika dalšími vyspělými bezpečnostními opatřeními, včetně složitého protokolu pro hesla a mechanismu, který zablokuje případným útočníkům přístup po 25 po sobě jdoucích neúspěšných pokusech.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.