facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Bezpečnostní řešení pro SMB segment

Check Point Software Technologies představila nový model svých bezpečnostních zařízení řady UTM-1 Total Security – UTM-1 130. Tento model poskytuje malým podnikům a kancelářím bezpečnostní bránu zahrnující veškeré prvky ochrany. Zařízení UTM-1 130 zjednodušuje bezpečnost díky kombinaci nejmodernějšího firewallu, VPN, prevenci proti útokům (IPS), antivirovému a antispywarovému řešení a filtrování URL. UTM-1 130 tak zajišťuje internetovou a emailovou bezpečnost s integrovaným centrálním managementem.



Stejně jako ostatní zařízení z řady UTM-1 Total Security poskytuje UTM 1 130 maximální bezpečnost s vysokým výkonem. UTM-1 130 minimalizuje náklady a zjednodušuje správu díky centrálnímu bezpečnostnímu systému řízení, který je znám i z ostatních řešení firmy Check Point. Navíc zařízení UTM 1 130 ještě obsahuje kompletní bezpečnostní aktualizace, hardwarovou a zákaznickou podporu až na 3 roky.

 

UTM-1 130 nabízí:

  • firewall, VPN, ochranu proti útokům (IPS), antivirus, antispyware, URL filtr, WEB zabezpečení a zabezpečení e-mailové komunikace
  • vysoký výkon 400 Mbps v kompaktním desktopovém řešení
  • vestavěný management umožňující lokální administraci; zařízení však může být řízeno i centrálně pomocí Check Points SmartCenter a Provider-1, které zjednodušují nasazení a správu
  • aktualizace zajišťují vysokou úroveň zabezpečení a podporu po dobu až 3 let

 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.