Aktuality -> IT společnost - 15. 9. 2011

Bezpečnosť a dostupnosť dát 2011

Konference o komplexní ochraně informačních systémů

V minulých letech návštěvnicky velmi úspěšná konference Bezpečnosť a dostupnosť dát přinese nabitý program, reagující na dynamický vývoj v celém odvětví. Pozornost bude letos věnována především ochraně dat ve virtualizovaném prostředí a aktuálním hrozbám, kterým společnosti musí čelit. Cílem akce je podívat se na otázku bezpečnosti komplexně a z různých úhlů pohledu, jelikož právě efektivní koordinace navzájem se doplňujících a spolupracujících složek a úkonů spojených s ochranou informačních systémů zůstává pro společnosti zásadní výzvou.


Konference nabídne přehled novinek a bezpečnostních produktů, které společnostem umožňují zachovat důvěryhodnost, dostupnost a integraci informací zpracovávaných a uchovávaných v informačních systémech. Návštěvníci budou rovněž moci diskutovat s odborníky a zástupci dodavatelů řešení ve výstavní části konference.

Třetí ročník konference a výstavy Bezpečnosť a dostupnosť dát se uskuteční v úterý 18. října 2011 v hotelu Crowne Plaza v Bratislavě. Podrobný program, profily partnerů a formulář pro registraci zdarma naleznete zde.


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.