Aktuality -> Hardware - 15. 8. 2017

BenQ uvádí novou modelovou řadu monitorů G80

Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů G80, resp. čtyři nové modely GW2480, GW2780, GL2580H a GL2580HM. Monitory jsou vyhotoveny v minimalistickém designu černé barvy a jejich zadní část je ozvláštněna prémiovou texturou. V porovnání s předchůdci nabízí o polovinu užší rámeček. Pouhých 6,6 mm umožňuje vytvořit konfiguraci více displejů vedle sebe téměř bez přechodů. Estetickou stránku doplňuje systém pro uložení kabelů ukrytý v noze monitoru a šikmá základna bez zbytečných hran.



Všechny verze nabízí Full HD rozlišení 1920 x 1080 pixelů na úhlopříčce 24-27 palců. Nechybí již tradiční technologie na ochranu zraku, jako jsou Flicker-free eliminující blikání na pozadí monitorů a Low Blue Light redukující škodlivé modré světlo ve čtyřech úrovních.

Displeje GL disponují TN panelem s rychlou odezvou 2 ms. Modely GW jsou osazeny IPS panelem s širokými pozorovacími úhly a živými barvami. Navíc disponují funkcí Brightness Intelligence, která automaticky upravuje jas monitoru v závislosti na okolním osvětlení a právě zobrazovaném obsahu na displeji.

BenQ GW2480 je k dispozici na trhu za doporučenou koncovou cenu 4299 Kč s DPH v České republice a 164 euro s DPH na Slovensku.

BenQ GW2780 je k dispozici na trhu za doporučenou koncovou cenu 6199 Kč s DPH v České republice a 237 euro s DPH na Slovensku.

BenQ GL2580H je k dispozici na trhu za doporučenou koncovou cenu 3799 Kč s DPH v České republice a 145 euro s DPH na Slovensku.

BenQ GL2580HM je k dispozici na trhu za doporučenou koncovou cenu 3989 Kč s DPH v České republice a 153 euro s DPH na Slovensku.


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.