facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 11. 4. 2008

BenQ přichází s Joybookem S32B/S32EB

BenQ uvádí na trh Joybook S32B/S32EB s technologií SRS TruSurround XT, vestavěnou webovou kamerou, širokoúhlým LCD displejem s úhlopříčkou 13,3" a designem od BenQ Lifestyle Design Center. Joybook S32B se dodává s technologií Intel Core2 Duo, model S32EB pak s procesorem Intel Celeron M 540, čipovou sadou je Intel GM965 Express. Širokoúhlý displej UltraVivid 13,3" s rozlišením 1280×800 bodů (WXGA) má jas 250 cd/m2, je opatřen speciální vrstvou DBEF (Display Brilliance Enhancement Film) a antireflexní úpravou. Součástí panelu je integrovaná webová kamera QEye 1,3 megapixelu a mikrofon.

Oba modely standardně disponují, kromě jiného, 120GB pevným diskem, 1 GB paměti DDRII-667, optickou combo mechanikou (CD-RW/DVD), čtyřmi USB 2.0 porty, rozhraním FireWire, čtečkou paměťových karet i ExpressCard slotem. Bezdrátovou konektivitu zajišťuje u S32EB Wi-Fi standardu 802.11b/g, u modelu S32B také Bluetooth 2.0.
Uváděná doba provozu na dodaný Li-ion akumulátor představuje 2,5 hodiny. Notebook bez této baterie váží 1,8 kg, jeho rozměry jsou 334×227,5×27,9-30 mm.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.