Aktuality -> Hardware - 8. 8. 2005

BenQ představuje nový bezdrátový prezentační projektor

Benq_PB8260.jpgSpolečnost BenQ uvádí na český trh nový přírůstek do své řady digitálních projektorů DLP určených pro pevnou instalaci – model PB8260. Projektor PB8260 využívá ke komunikaci s okolím mimo jiné bezdrátový standard IEEE 802.11b. Model PB8260 je ideálním projektorem pro instalace ve velkých sálech, kde se konají setkání, včetně vzdělávacích prostor a míst pro prezentace společností. Díky bezdrátovým možnostem může projektor PB8260 přijímat nerušené signály ze vzdálených zdrojů signálu a současně poskytuje spolehlivou kvalitu obrazu. Kromě toho je vybaven možností přepínání zdrojů vstupních signálů a je proto velmi vhodný pro více přednášejících současně.

Přístroj totiž umožňuje přepínat z jednoho notebooku na jiný bez nutnosti přepojovat vstupy manuálně. Projektor disponuje rozlišením 1024 x 768 a jasem 3.500 ANSI lumenů. Přístroj má kontrastní poměr 2000:1 a je kompatibilní s nejoblíbenějšími druhy video signálů, včetně norem HDTV, NTSC a SECAM. Navíc nabízí připojení pro PC-RGB analogový vstup D-sub a dále digitální vstupy DVI, S-Video, kompozitní připojení pro video/audio a vstup RS232.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.