facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 25. 9. 2006

BenQ opět ceněn za design

BenQ-Siemens E61_72dpi1.jpgBenQ Mobile se na oficiálním udělování cen iF China Design v Šanghaji dočkal deseti cen za vynikající design, čímž se celkový počet jeho ocenění od převzetí mobilní divize Siemensu v říjnu 2005 zvýšil na třiadvacet. Výrobce si uvědomuje, že emocionální a průkopnický design hraje u potenciálních zákazníků velkou roli. Ve spotřební elektronice a na trhu s mobily je často klíčovým faktorem, který rozhodne koupi. V Centru pro životní styl a design BenQ zhruba stovka expertů z různých oblastí designu konceptualizuje a vyhodnocuje nejrůznější nápady a vylepšení. Jen letos bylo čtrnácti výrobkům této značky uděleno ocenění iF China Design Award, v průběhu své historie pak BenQ získal 151 mezinárodních cen za design.

Hlavní roli v designové strategii společnosti hraje využití speciálních materiálů, jako je hořčík, hliník, nerezová ocel či pryž. Ty ovlivňují nejen odolnost a stylový vzhled, ale jsou i příjemné na omak. Ceny za design dostaly například telefony BenQ-Siemens S68, S81, E81 a hudební modely Q-fi EF51, Q-fi E61 a Q-fi EF71. K dalším oceněným patří CF110, AX75 a vysouvací telefon SL75, a v neposlední řadě Bluetooth Headset HHB-180.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.