Aktuality -> Hardware - 25. 9. 2006

BenQ opět ceněn za design

BenQ-Siemens E61_72dpi1.jpgBenQ Mobile se na oficiálním udělování cen iF China Design v Šanghaji dočkal deseti cen za vynikající design, čímž se celkový počet jeho ocenění od převzetí mobilní divize Siemensu v říjnu 2005 zvýšil na třiadvacet. Výrobce si uvědomuje, že emocionální a průkopnický design hraje u potenciálních zákazníků velkou roli. Ve spotřební elektronice a na trhu s mobily je často klíčovým faktorem, který rozhodne koupi. V Centru pro životní styl a design BenQ zhruba stovka expertů z různých oblastí designu konceptualizuje a vyhodnocuje nejrůznější nápady a vylepšení. Jen letos bylo čtrnácti výrobkům této značky uděleno ocenění iF China Design Award, v průběhu své historie pak BenQ získal 151 mezinárodních cen za design.

Hlavní roli v designové strategii společnosti hraje využití speciálních materiálů, jako je hořčík, hliník, nerezová ocel či pryž. Ty ovlivňují nejen odolnost a stylový vzhled, ale jsou i příjemné na omak. Ceny za design dostaly například telefony BenQ-Siemens S68, S81, E81 a hudební modely Q-fi EF51, Q-fi E61 a Q-fi EF71. K dalším oceněným patří CF110, AX75 a vysouvací telefon SL75, a v neposlední řadě Bluetooth Headset HHB-180.

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.