Aktuality -> Hardware - 23. 5. 2007

BenQ Joybooky řady A52

Benq_joybook_a52_721.gifBenQ uvádí na český trh Joybooky řady A52. Tato řada notebooků v elegatním černém provedení je osazena 15,4" širokoúhlým jasným lesklým displejem (1280×800 bodů) a volitelně systémem MS Windows Vista. Joybooky A52 a A52E představují první dva modely z nové řady roku 2007. Displej s dobou odezvy 16 ms využívá technologie BenQ UltraVivid a DBEF (Display Brilliance Enhancement Film), které zvyšují jas obrazu a zkvalitňují zobrazení detailů.

Joybook BenQ A52 disponuje procesorem Intel Core 2 Duo T2250, 1GB pamětí DDR2 (max. 2 GB), 100GB pevným diskem, v modelu A52E tepe procesor Intel Celeron M 440, dále je osazen 512MB paměti DDR2 (max. 2 GB), 60–120GB pevným diskem a grafickým čipem ATI Radeon Xpress 200M, který je shodný pro oba modely.
Joybooky nové řady A52 jsou vybaveny vypalovací mechanikou Super Multi Dual layer a bezdrátovou Wi-Fi síťovou kartou podporující standardy 802.11 (a)/b/g. Mají rozměry 362×256×20,5 mm a hmotnost 2,5 kg. Jejich výhradním českým distributorem je společnost Actebis Computer.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.