Aktuality -> Hardware - 18. 12. 2017

BenQ integruje AQCOLOR do profesionálních monitorů

Společnost BenQ oznamuje novou technologii AQCOLOR a zavádí ji do svých profesionálních monitorů. Jejím cílem je přesná reprodukce barev pro uživatele pracující v oblasti grafického designu, zpracování fotografií a video postprodukční činnosti. Technologie byla vyvinuta experty BenQ, kteří se aktivně podílí na ICC (International Color Consortium) a ISO (International Organization for Standardization. Zajišťuje přesnou reprodukci splňující světové barevné standardy včetně sRGB, Adobe RGB, Rec. 709 a DCI-P3. Všechny profesionální monitory s AQCOLOR vlastní také certifikaci Technicolor.



AQCOLOR naleznou uživatelé v modelech BenQ DesignVue (řada PD), PhotoVue (řada SW) a VideoVue (řada PV). Mohou tak využít již z výroby přesně kalibrovaný prémiový 10bitový displej s věrnými barvami, replikující konzistentní barevné spektrum splňující průmyslové standardy.

Řada BenQ PD DesignVue s AQCOLOR pro designery pokrývá 100 % barevného prostoru sRGB a Rec. 709. Nabízí speciální režimy zabezpečující preciznost práce díky přesné teplotě barev, barevného gamutu, hodnoty gamma a Delta E, pro animace, CAD/CAM a tmavé prostředí.

Řada BenQ SW PhotoVue s AQCOLOR pro práci s fotografiemi reprodukuje profesionální obraz s pokrytím 99 % Adobe RGB, 100 % sRGB a Rec. 709. Využívá pokročilou 14bitovou 3D LUT tabulku, aby bylo dosaženo hodnot Delta E menších než 2.

Řada BenQ PV VideoVue s AQCOLOR pro postprodukční činnost dosahuje barevného rozsahu DCI-P3 uznávaného digitálním filmovým průmyslem, stejně jako Adobe RGB, sRGB a Rec. 709. Využívá 14bitovou 3D LUT tabulku a nabízí nízké hodnoty Delta E menší než 1,5.


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.