10. 3. 2008

Barevný tisk za cenu černobílého?

Xerox výrazně inovoval svoji technologii tuhého inkoustu

Xerox představil novou tiskárnu Phaser 8860, která jako první používá novou generaci technologie tuhého inkoustu Xerox. Po téměř pěti letech byla vyvinuta nová směs tuhého inkoustu s mnohem vyšší výtěžností než dosud. Zvýšením počtu vytištěných stránek na jednu kostku tuhého inkoustu se výrobci podařilo zásadně snížit cenu barevného tisku. Při porovnání nákladů na zařízení a inkoust je dle jeho slov tisk na tiskárně Phaser 8860 několikanásobně levnější než na konkurenčních srovnatelných laserových tiskárnách.

S tiskovým objemem až 10 tisíc stran měsíčně nalezne Phaser 8860 uplatnění v odpovídajících prostředích, zejména v realitních kancelářích, v marketingových firmách nebo v designérských studiích, která potřebují jak kvalitní barevný tisk pro obchodní nabídky a výkazy, tak i rychlý každodenní tisk e-mailů, tabulek a dalších dokumentů.
Technologie tuhého inkoustu používá spotřební materiál ve formě inkoustových kostiček, které jsou tvarově kódovány a jednoduše zasazeny do inkoustových zásobníků. Vzhledem k absenci jakýchkoliv tiskových kazet vyžaduje tento spotřební materiál jen minimální balení a vytváří tak o 90 % méně odpadu než srovnatelné laserové tiskárny.
S rychlostí tisku 30 stránek za minutu barevně i černobíle, 750MHz procesorem a podporou Adobe PostScript3 tiskne Phaser 8860 dokumenty, které odpovídají barevné škále Pantone, což znamená, že kvalita obrázků je v souladu s náročnými standardy barevného systému Pantone. Tiskárna umožňuje automatický oboustranný tisk a tisk více stran na jeden list papíru.
Základní cena pro model Phaser 8860 je 52 300 Kč včetně DPH. Černá náplň s výtěžností 14 tisíc stran stojí 4999 Kč včetně DPH, každá barevná náplň se stejnou výtěžností stojí jen 1666 Kč včetně DPH.

 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.