facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 28. 7. 2005

Barevné reproduktory Creative I-Trigue a Vivid

Creative278.jpgCreative představuje nové, barvami zářící reproduktorové systémy. Reproduktory SBS Vivid 80 a SBS Vivid 60 jsou dostupné v deseti různých barevných provedení, mezi kterými si můžete vybrat dle své nálady a životního stylu. Reproduktory I-Trigue 3400, dosud dostupné v černém či stříbrném provedení, jsou nyní k dostání rovněž v deseti různých barevných provedení. Modely SBS Vivid 80 a SBS Vivid 60 jsou dostupné v deseti různých barevných provedení, aby se hodily k různým přehrávačům MP3 a také aby vyhovovaly rozličným druhům životního stylu.

Každý SBS Vivid 80 obsahuje duální 1,25palcové reproduktory, satelity systému SBS Vivid 60 mají samostatné, vysoce kvalitní reproduktory. Oba modely jsou osazeny jackem pro sluchátka. Creative I-Trigue 3400 zajistí posluchači jasný a čistý zvuk. Oba satelity mají tři jednopalcové neotitanové reproduktory, subwoofer je osazen 6,5palcovými reproduktory s dlouhým zdvihem pro podporu basů. Výsledkem je optimální rovnováha nízkých, středních a vysokých tónů, působivého jasu a čistoty a silného výkonu za příznivou cenu. Duální konektivita zaručuje reproduktorům možnost použití s přehrávači MP3 a dalšími přenosnými zařízeními stejně jako s počítačem. Adaptér se postará o kompatibilitu s televizory a herními konzolemi.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.