Aktuality -> Hardware - 20. 5. 2010

Barevné mfp Epson s levným provozem

Epson přichází na trh s novou sérií barevných laserových multifunkčních tiskáren. S rychlým tiskem, kopírováním a skenováním při nízkých nákladech na tisk jedné strany má série AcuLaser CX16 nahradit úspěšnou řadu tiskáren Epson AcuLaser CX11. Zařízení vytiskne první černobílou stranu za 14 sekund a barevnou stranu za 23 sekund, uváděný pracovní cyklus představuje 35 000 stran za měsíc.


Tiskárna série AcuLaser CX16 s rozhraním USB 2.0 je kompaktní, snadno nastavitelná a díky malým rozměrům najde snadno umístění v různých podnikových prostředích. Přístup zepředu ulehčuje změnu anebo výměnu papíru a kazet s tonerem, přičemž univerzální zásobník na 200 listů papíru umožňuje použití různých typů tiskových materiálů.
Toner Epson AcuBrite série tiskáren AcuLaser CX16 zajišťuje barevné výtisky s rozlišením 1200×600 dpi. Účinné, velkokapacitní kazety se značkou Energy Star pomáhají udržovat nízké provozní náklady.
Zařízení AcuLaser CX16NF je dále vybaveno faxem, připojením do sítě Ethernet, automatickým podavačem dokumentů, volitelným zásobníkem na 500 listů s oboustranným podáváním, USB konektorem pro přímý tisk z paměťových médií.
Doporučená maloobchodní cena multifunkční tiskárny AcuLaser CX16 je 7890 Kč včetně DPH, cena modelu CX16NF činí 11 790 Kč (včetně DPH).


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.