facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 11. 1. 2006

Balíček telekomunikačních služeb Easy Connect

Společnost Contactel spustil unikátní službu Easy Connect. Služba Easy Connect je kompletní balíček telekomunikačních služeb pro malé firmy, čímž doplňuje službu Business Connect , určenou pro střední a velké společnosti.

Easy Connect nabízí neomezené vysokorychlostní připojení k internetu na bázi technologie ADSL, což je až 20x rychlejší než vytáčené připojení. Za čas strávený na Internetu ani za objem stažených dat zákazník neplatí. Není uplatňována FUP (Fair Usage Policy), tj. rychlost připojení se nezpomaluje v závislosti na objemu přenesených dat za určité období. Dále služba obsahuje dvě nezávislé telefonní linky s veřejnými čísly, které poskytují garantovanou telefonní službu prostřednictvím technologie VoIP (Voice over IP). Zajímavý je i prostor pro internetovou prezentaci a e-mailové schránky, zákazník má možnost zřízení až 10 e-mailových schránek.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.