Aktuality -> Hardware - 14. 12. 2017

Nové termální kamery Axis pro diskrétní sledování

Uvedením prvních termálních kamer v základní řadě P zpřístupnila společnost Axis Communications přednosti termálního zobrazování širšímu okruhu zákazníků a v mnoha jiných prostředích, než tomu bylo dříve. Cenově výhodné kamery přinášejí možnosti termálního „vidění“ i pro malé a středně velké systémy s omezeným rozpočtem – typicky školy, pečovatelská zařízení a malé samostatné maloobchodní prodejce – a umožňují detekovat vniknutí a identifikovat povahu incidentů, aniž by docházelo k porušení práva na zachování nedotknutelnosti identit dotyčných osob.



Nová síťová termální kamera AXIS P1280-E je určena pro vnitřní nebo venkovní použití, přičemž má flexibilní provedení, které umožňuje umístit jednotku s termálním čidlem i do stísněných míst, a lze k ní objednat celou řadu montážního příslušenství k instalaci na stěnu či strop nebo kameru zapustit do povrchu. Termální síťová kamera AXIS P1290 je určena pro vnitřní použití a pro zachování diskrétnosti ji chrání kopule.

V ideálním případě lze oba modely použít jako cenově výhodné detektory s možností vizuálního potvrzení pro zajištění bezpečnosti lidí a majetku v mnoha prostředích. Kamery mají vestavěné analytické nástroje, jako je AXIS Video Motion Detection, které mohou poslat upozornění, když kamera detekuje pohyb objektů v předem definované oblasti. Kamery rovněž podporují platformu AXIS Camera Application Platform, která je kompatibilní se širokou škálou aplikací třetích stran.

Kamera AXIS P1280-E bude k dostání prostřednictvím distribučních kanálů v prosinci 2017 a AXIS P1290 počátkem 1. čtvrtletí 2018 za doporučené maloobchodní ceny 17 500 Kč a 18 500 Kč.


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.