facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 20. 5. 2005

Avnet uzavřel se Symantecem distribuční smlouvy pro ČR

Společnost Avnet Partner Solutions oznámila uzavření strategické distribuční aliance se společností Symantec pro Českou republiku. Avnet bude distribuovat kompletní portfolio enterprise produktů společnosti Symantec a jako autorizovaný value-added distributor bude zákazníkům v České republice poskytovat širokou škálu služeb včetně logistiky, prodeje, marketingu, finanční a technické podpory.

Začlenění společnosti Symantec do okruhu dodavatelů společnosti Avnet je v souladu s firemní strategií distribuce špičkových IT produktů od předních globálních, strategických dodavatelů. Tato aliance posiluje přítomnost společnosti Symantec v regionu ve spojení s předním value-added distributorem jako partnerem, schopným rozšiřovat obchodní možnosti a budovat nové distribuční kanály. Rázem se tak objevil silný konkurent dosavaní české distribuční  jedničce v produktech Symantec, společnosti Abakus, i když se dá předpokládat, že Avnet bude produkty Symatecu směřovat více do sféry své dosavadní působnosti – světa Sun a IBM systémů.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.