facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 6. 9. 2006

Avnet evropským partnerem společnosti Brocade

Avnet Technology Solutions byl vybrán společností Brocade Communications Systems, aby se stal jejím distribučním partnerem. Jako součást partnerské sítě Brocade bude Avnet uspokojovat rostoucí poptávku po inteligentních aplikačních a úložných infrastrukturách. Avnet tak posílí svoji pozici při prodeji a marketingu portfolia Brocade, do kterého patří řešení Tapestry, přepínače základní třídy SilkWorm a odborné služby.

Pro produkty Tapestry chce Avnet získat nové síťové a softwarové partnery, kteří budou mít zájem nabízet perspektivní řešení pro poskytování a mobilitu serverů v sítích SAN, pro centralizaci souborových systémů a pro automatickou migraci dat. S přepínači základní třídy Brocade SilkWorm zároveň Avnet podpoří softwarové společnosti a systémové integrátory zaměřené na zákazníky z malých a středních podniků, jež nakupují řešení SAN poprvé. Distribuce produktů Brocade prostřednictvím resellerů, kterou bude řídit divize Avnet Partner Solutions, bude zahájena celkem v 10 evropských zemích.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.