Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 3. 2008

Avaya uvádí řešení unifikované komunikace

Společnost Avaya představila řešení unifikované komunikace Avaya Unified Communications pro vzdálené pracovníky a pobočky. Nová řešení se zaměřují na komunikační potřeby pracovníků po telefonu, domácích agentů a mobilních pracovníků z podniků i malých firem, integraci poboček, maloobchodů a bankovních poboček.



Mezi představená řešení patří:

  • Unified Communications pro telefonisty a pro mobilní pracovníky nabízí stejné komunikační možnosti jako na centrále i pro zaměstnance pracující z domova nebo v terénu, snižuje náklady a zvyšuje produktivitu;
  • Home Agent umožňuje operátorům kontaktních center získat a motivovat kvalifikované specialisty, udržovat vysokou úroveň kvality služeb a současně snižovat náklady;
  • Unified Communications for Small Business umožňuje všem pracovníkům pracovat v případě potřeby vzdáleně a být neustále dostupný i mimo kancelář;
  • Intelligent Branch umožňuje firmám lépe integrovat jejich pobočky s centrálou, kontaktním centrem a dalšími místy a rychle připojovat nové lokace. Centralizované aplikace s celou řadou funkcí a možnostmi správy pomáhají sjednotit pracovní síly a umožňují vzájemnou podporu mezi pobočkami a zaměstnanci kontaktního centra;
  • Intelligent Branch for Banking pro pokladníky, finanční poradce a zákaznický servis zajišťuje konzistentní služby pro všechny zákazníky – v pobočce, na webu nebo na telefonu.

 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.