facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 3. 2008

Avaya uvádí řešení unifikované komunikace

Společnost Avaya představila řešení unifikované komunikace Avaya Unified Communications pro vzdálené pracovníky a pobočky. Nová řešení se zaměřují na komunikační potřeby pracovníků po telefonu, domácích agentů a mobilních pracovníků z podniků i malých firem, integraci poboček, maloobchodů a bankovních poboček.



Mezi představená řešení patří:

  • Unified Communications pro telefonisty a pro mobilní pracovníky nabízí stejné komunikační možnosti jako na centrále i pro zaměstnance pracující z domova nebo v terénu, snižuje náklady a zvyšuje produktivitu;
  • Home Agent umožňuje operátorům kontaktních center získat a motivovat kvalifikované specialisty, udržovat vysokou úroveň kvality služeb a současně snižovat náklady;
  • Unified Communications for Small Business umožňuje všem pracovníkům pracovat v případě potřeby vzdáleně a být neustále dostupný i mimo kancelář;
  • Intelligent Branch umožňuje firmám lépe integrovat jejich pobočky s centrálou, kontaktním centrem a dalšími místy a rychle připojovat nové lokace. Centralizované aplikace s celou řadou funkcí a možnostmi správy pomáhají sjednotit pracovní síly a umožňují vzájemnou podporu mezi pobočkami a zaměstnanci kontaktního centra;
  • Intelligent Branch for Banking pro pokladníky, finanční poradce a zákaznický servis zajišťuje konzistentní služby pro všechny zákazníky – v pobočce, na webu nebo na telefonu.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.