Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 3. 2008

Avaya uvádí řešení unifikované komunikace

Společnost Avaya představila řešení unifikované komunikace Avaya Unified Communications pro vzdálené pracovníky a pobočky. Nová řešení se zaměřují na komunikační potřeby pracovníků po telefonu, domácích agentů a mobilních pracovníků z podniků i malých firem, integraci poboček, maloobchodů a bankovních poboček.



Mezi představená řešení patří:

  • Unified Communications pro telefonisty a pro mobilní pracovníky nabízí stejné komunikační možnosti jako na centrále i pro zaměstnance pracující z domova nebo v terénu, snižuje náklady a zvyšuje produktivitu;
  • Home Agent umožňuje operátorům kontaktních center získat a motivovat kvalifikované specialisty, udržovat vysokou úroveň kvality služeb a současně snižovat náklady;
  • Unified Communications for Small Business umožňuje všem pracovníkům pracovat v případě potřeby vzdáleně a být neustále dostupný i mimo kancelář;
  • Intelligent Branch umožňuje firmám lépe integrovat jejich pobočky s centrálou, kontaktním centrem a dalšími místy a rychle připojovat nové lokace. Centralizované aplikace s celou řadou funkcí a možnostmi správy pomáhají sjednotit pracovní síly a umožňují vzájemnou podporu mezi pobočkami a zaměstnanci kontaktního centra;
  • Intelligent Branch for Banking pro pokladníky, finanční poradce a zákaznický servis zajišťuje konzistentní služby pro všechny zákazníky – v pobočce, na webu nebo na telefonu.

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?