facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 22. 9. 2006

AVAYA Truck Road Show v České republice

Avaya638.jpgNeobvyklou formu pro svou Product Road Show zvolila společnost Avaya k prezentaci některých aktuálních produktů a řešení. Své stávající a potenciální zákazníky a obchodní partnery pozvala do Avaya Trucku k prezentacím a praktickým ukázkám v Ostravě a Praze. V prostředí kamionu proměněného na předváděcí místnost měli návštěvníci příležitost seznámit se s poslední verzí Avaya Contact Center Express – multimediální verzí kontaktního centra pro středně velké společnosti.

Při této příležitosti poprvé v ČR Avaya také představila novou generaci IP telefonů řady Avaya one-X Deskphone Edition a řešení Avaya one-X Mobile Edition, podporující mobilitu uživatelů díky přímému přístupu k pokročilým funkcím firemního komunikačního systému Avaya přímo z mobilních telefonů. Avaya one-XTM Mobile Edition je softwarový klient, který poskytuje uživatelské rozhraní obdobné stolnímu telefonu v kanceláři. Řešení podporuje mobilní telefony s operačním systémem Symbian (platformy S60 a S80) a je založené na funci EC500 (Extension to Cellular) aplikace Avaya Communication Manager.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.