facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 13. 3. 2007

Avaya představuje Avaya one-X Portal

Avaya_one_x_portal_711.jpgAvaya ohlašuje Avaya one-X Portal, webové rozhraní, které umožňuje zaměstnancům snadný a bezpečný přístup k telefonním, messagingovým, mobilním a konferenčním aplikacím Avaya. Avaya one-X Portal zlepšuje produktivitu, uživatelskou kontrolu a fungování firmy tím, že konsoliduje komunikační aplikace a adresáře do jediného uživatelského rozhraní, ke kterému lze přistupovat za jakéhokoliv počítače platformy PC nebo MAC.

Zaměstnanci mohou díky Avaya one-X Portal pohodlně pracovat na jakémkoliv počítači. Tento portál také zjednodušuje přístup k pokročilým komunikacím, jež mohou urychlit reakce a zlepšit spolupráci při snížení nákladů ve firmě. Komunikační úkoly mohou být iniciovány a řízeny s použitím metod známých z desktopů. Avaya one-X Portal zlepšuje kontrolu uživatelů nad jejich komunikacemi, tím že umožňuje definovat, s kým chtějí v reálném čase komunikovat. Pracovníci si mohou nastavit preference jako např. Find Me/Follow Me/Hide Me, které umožňují selektivní přesměrování hovorů a kontaktů podle toho, jak je zaměstnanec dostupný. Lze také zapnout, nastavit či vypnout mobilní funkci jako např. Extension-to-Cellular, která dovoluje přeposlání hovorů jak na číslo v kanceláři, tak na mobilní telefon.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.