Aktuality -> Komunikace a sítě - 29. 3. 2007

Avaya oznamuje rozšířeníí portfolia pro IP telefonii

9640_IP_Telephone_713.jpgSpolečnost Avaya ohlašuje další významné vylepšení svého portfolia pro telefonování přes internetový protokol (IP) prostřednictvím nové generace své platformy pro IP telefonii Avaya Communication Manager a kompletní řady stolních telefonů příští generace Avaya one-X Deskphones. Avaya Communication Manager 4.0 poskytuje podnikovým zákazníkům možnost budovat větší a pružnější komunikační sítě. Poskytuje klíčovou IP základnu, pomocí níž zajišťuje Avaya inteligentní komunikační schopnosti. Dojde-li k přerušení služeb sítě WAN, zajistí kontinuitu komunikací a minimalizuje tak narušení obchodních činností. Nové funkce Dial Plan Transparency zajišťují, že uživatelé mají všechny možnosti volání až do obnovení funkčnosti sítě WAN a jsou uchovávány i záznamy o hovorech.

Avaya rovněž představila Avaya G860 Media Gateway, velkokapacitní bránu v malém provedení, která zajišťuje rozhraní DS3, jež podporuje vysoký objem hovorů. G860 navíc podporuje otevřený a na standardech postavený Session Initiation Protocol (SIP) pro připojení k systému Communication Manager.
Rodina Avaya one-X stolních telefonů zahrnuje řadu Avaya telefonů 9600, jenž jsou konstruovány pro širokou paletu uživatelských profilů. Základními dostupnými telefony jsou 9640 IP Telephone (pro obchodníky, PR managery, právní zástupce, advokáty a všechny, kterým je telefon nezbytným pracovním nástrojem), která je nyní poprvé dostupná v provedení s barevným displejem, dále 9650 IP Telephone a 9610 IP Telephone, který je vhodný k použití v halách, vestibulech a ostatní společných oblastech, kde je nutná jednoduchost operace.

 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.