facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 29. 3. 2007

Avaya oznamuje rozšířeníí portfolia pro IP telefonii

9640_IP_Telephone_713.jpgSpolečnost Avaya ohlašuje další významné vylepšení svého portfolia pro telefonování přes internetový protokol (IP) prostřednictvím nové generace své platformy pro IP telefonii Avaya Communication Manager a kompletní řady stolních telefonů příští generace Avaya one-X Deskphones. Avaya Communication Manager 4.0 poskytuje podnikovým zákazníkům možnost budovat větší a pružnější komunikační sítě. Poskytuje klíčovou IP základnu, pomocí níž zajišťuje Avaya inteligentní komunikační schopnosti. Dojde-li k přerušení služeb sítě WAN, zajistí kontinuitu komunikací a minimalizuje tak narušení obchodních činností. Nové funkce Dial Plan Transparency zajišťují, že uživatelé mají všechny možnosti volání až do obnovení funkčnosti sítě WAN a jsou uchovávány i záznamy o hovorech.

Avaya rovněž představila Avaya G860 Media Gateway, velkokapacitní bránu v malém provedení, která zajišťuje rozhraní DS3, jež podporuje vysoký objem hovorů. G860 navíc podporuje otevřený a na standardech postavený Session Initiation Protocol (SIP) pro připojení k systému Communication Manager.
Rodina Avaya one-X stolních telefonů zahrnuje řadu Avaya telefonů 9600, jenž jsou konstruovány pro širokou paletu uživatelských profilů. Základními dostupnými telefony jsou 9640 IP Telephone (pro obchodníky, PR managery, právní zástupce, advokáty a všechny, kterým je telefon nezbytným pracovním nástrojem), která je nyní poprvé dostupná v provedení s barevným displejem, dále 9650 IP Telephone a 9610 IP Telephone, který je vhodný k použití v halách, vestibulech a ostatní společných oblastech, kde je nutná jednoduchost operace.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.