- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (34)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (68)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> IT společnost - 16. 9. 2013
Avaya Fórum představilo trendy v komunikaci



Po přivítání se už rozeběhly prezentace rozdělené do tří bloků. Úvodní keynote obstaral před zaplněným konferenčním sálem Mark Schmidt starající se o portfolio kolaboračních řešeních Avaya v regionu EMEA. Hlavní linií jeho přednášky byly změny, kterými podnikání prochází, jejich rychlost a vize společnosti. „Mění se technologie, kultura, chování zákazníků. Určujícím elementem je rychlost. Rychlost každé transakce, ale také rychlost, jakou se mění samotný byznys. Udržet krok s těmito dvěma faktory je velká výzva, proto se na ně Avaya specializuje,“ otevřel svoji přednášku Schmidt. V ní se potom zaměřil na význam big dat v komunikaci, představil také poslední akvizice Avaya, které rozšířily její nabídku v oblasti videa (Radvision) nebo automatizovaného chatu (Conversive). „Nechceme být end-to-end řešením pokrývajícím všechny vaše procesy. Naším cílem je poskytovat platformu, systémy pro spolupráci, které vám pomohou adaptovat se na změny. Cílem je zajistit, abyste se mohli ve správný čas spojit se správnými lidmi, měli správné informace a kontext,“ řekl Schmidt, podle nějž dnes nejde jen o to, zajistit spojení „člověka s člověkem“, ale je třeba do komunikace vnořit různé zdroje, jako například data z cloudu, aplikace ve vlastním datacentru, to vše v různých lokacích. Budoucnost podle něj leží ve spolupráci napříč různými mobilními zařízeními a využívání real-time analýzy dat při komunikaci a poskytování kontextu.

Během Fóra dostali prostor také partneři Avayi. Například Štěpán Hlava a Dušan Macháček z Algotechu představili fungování kontaktního centra v cloudu, Petr Kolda ze Simacu se věnoval směřování síťových virtualizačních technologií.
Zajímavý příspěvek o hlasové biometrii a jejím využití v kontaktních centrech měl konzultant Avayi Marek Seibert,. „Hlas je stejně unikátní jako otisk prstu. Má relativně stabilní charakteristiky. Existuje cca sto měřitelných veličin, na základě jejichž kombinace jsme schopni identifikovat mluvčího,“ řekl. Podle Seiberta má využití rozpoznání volajícího na základě řeči řadu výhod, například posílení bezpečnosti, absenci nutnosti sdělovat při verifikaci citlivé informace a zvýšení automatizace procesů.
-ld-, foto (nahoře): Amos Halfon
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
2.9. | Microsoft & Veeam Security Roadshow – Praha |
16.9. | Microsoft & Veeam Security Roadshow – Bratislava... |
23.9. | IT konference: Arrow Forum 2025 |
29.9. | The Massive IoT Conference |