facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 17. 7. 2015

AV MEDIA představuje digitální flipchart SMART Kapp

Společnost AV MEDIA představila SMART Kapp, digitální flichart, určený zejména do kancelářských prostor. Nahrazuje osvědčený papírový flipchart a díky volně stažitelné aplikaci umožní uložit všechny poznámky do chytrého telefonu nebo osobního tabletu. Zároveň zvládne veškeré obrázky, schémata nebo texty sdílet s ostatními účastníky setkání, a to dokonce i s těmi, kteří jsou ve vzdálené kanceláři, nebo třeba pracují z domova.



Desku digitálního flipchartu snímají 4 senzorové kamery. Vše, co zapíšete či smažete, se automaticky prokresluje do mobilního zařízení. To lze snadno připojit naskenováním QR kódu na skleněné desce nebo prostřednictvím technologie NFC. SMART Kapp podporuje propojení s mobilními zařízeními s operačním systémem iOS a Android.

 

Poznámky v podobě textu, náčrtku nebo jednoduchého vizuálního schématu lze okamžitě převést do JPG nebo PDF formátu a online sdílet nebo uložit. Díky aplikaci SMART Kapp Basic, která je ke stažení zdarma, lze online sdílet vytvořené vizuální informace mezi 5 účastníky.

 

Zařízení s rozměry 122 cm x 66 cm x 20.3 cm a úhlopříčkou 42 palců je mobilní a váží kolem 16 kg. Jeho předpokládaná cena je stanovena na 24 990 Kč bez DPH.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.