Aktuality -> IT Business - 16. 1. 2006

Autodesk dokončil akvizici společnosti Alias

Společnost Autodesk oznámila, že dokončila akvizici společnosti Alias, za 197 milionů dolarů v hotovosti. Touto koupí Autodesk upevnil své vedoucí postavení v oblasti 3D softwaru pro výrobu a mediální a zábavní průmysl. Autodesk má po sloučení více než sedm milionů uživatelů.

Produkty, technologie a služby společnosti Alias budou integrovány s divizemi společnosti Autodesk pro výrobní řešení (Manufacturing Solutions) a média a zábavu (Media & Entertainment). StudioTools společnosti Alias - software pro designové úkoly, zahrnující 2D nákresy i výrobní modely – poskytují výrobnímu portfoliu společnosti Autodesk nové schopnosti v oblasti designu a vizualizace. Akvizice rovněž rozšiřuje portfolio společnosti Autodesk v oblasti médií a zábavy. Aplikace Maya byla například oceněna Oskarem, Alias MotionBuilder je 3D software pro animaci postav a FBX hojně používaný formát pro výměnu a použití 3D obsahu.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.