facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 17. 8. 2006

Audio produkty Logitech pro volání přes Internet

Logitech_lifestyle_633.jpgSpolečnost Logitech představila tři nové audio produkty určené pro internetovou telefonii - hlasitý stolní telefon Logitech QuickCall USB Speakerphone, bezdrátový internetový telefon Logitech Cordless Internet Handset a bezdrátovou náhlavní sadu pro PC a mobilní telefony Logitech Cordless Headset for PC and Mobile Phones, která současně funguje jako náhlavní sada pro mobilní telefony vybavené bezdrátovou technologií Bluetooth.

Telefon Logitech QuickCall USB Speakerphone – poskytuje vysokou kvalitu přenášeného hlasu díky využití dvou mikrofonů – po jednom na obou koncích telefonu ve tvaru křídla. Hlasitý telefon QuickCall je navíc vybaven technologií RightSound, která eliminuje ozvěny. Připojení a ukončení hovorů ukazují světelné kontrolky. Pomocí software Logitech CallCentral je možné zvolit, jaká aplikace pro komunikaci bude použita. Bezdrátový telefon Logitech Cordless Internet Handset má dosah až 50 metrů od PC. Barevný LCD displej zobrazuje kontakty na jiné uživatele Skype, poskytuje přístup k hlasové schránce Skype a umožňuje prohlížet záznamy o příchozích a odchozích voláních. Mezi další vlastnosti patří funkce hands-free s hlasitým telefonem, podsvícená klávesnice a celá řada vyzváněcích tónů. Bezdrátovou náhlavní sadu Logitech Cordless Headset for PC and Mobile Phones lze používat pro hands-free a bezdrátové hovory uskutečňované jak přes PC, tak mobilní telefony. Náhlavní sada se dodává s bezdrátovým USB přijímačem. Dosah sady je přibližně 10 metrů. Náhlavní sadu je rovněž možné používat ve spojení s webovými kamery Logitech QuickCam.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.