Atlas.CZ otevřel nové komunikační centrum v Brně

Atlas1_265.jpgInternetový portál Atlas.CZ dokončil budování komunikačního centra pro své zákazníky a za přítomnosti vedení společnosti a IT novinářů spustil 3. května jeho provoz. Za sídlo KC bylo vybráno pro svoji strategickou polohu Brno, také proto, že se zde podařilo získat vhodné prostory a dostatečnou komunikační infrastrukturu a také dostupnou a kvalifikovanou pracovní sílu. Podle generálního ředitele společnosti Atlas.CZ, Michala Černíka, svoji roli sehrála i otevřenost a přátelskost lidí v tomto regionu. Již nyní v centru pracuje kolem 50 lidí s převahou žen, převážně na pozicích telefonních operátorů.

  Centrum obsluhuje zákazníky v České republice, ale také Slovensko, kde Atlas.CZ Atlas2_265.jpgpřipravuje integraci Atlas.SK. Technologickou výstavbu komunikačního centra tvoří počítačová síť a zakázkový informační systém, který v současnosti prochází významným rozšířením. Do komunikačního centra směřují desítky telefonních linek dvou telekomunikačních operátorů. Úkolem centra je především prodej a prodejní podpora služeb portálu, jako je Atlas firem nebo reklama na klíčová slova. Velmi důležitou součástí práce obchodního týmu jsou výstupy aktivit komunikačního centra.

 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.