- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Aktuality -> Komunikace a sítě - 4. 5. 2005
Atlas.CZ otevřel nové komunikační centrum v Brně
Internetový portál Atlas.CZ dokončil budování komunikačního centra pro své zákazníky a za přítomnosti vedení společnosti a IT novinářů spustil 3. května jeho provoz. Za sídlo KC bylo vybráno pro svoji strategickou polohu Brno, také proto, že se zde podařilo získat vhodné prostory a dostatečnou komunikační infrastrukturu a také dostupnou a kvalifikovanou pracovní sílu. Podle generálního ředitele společnosti Atlas.CZ, Michala Černíka, svoji roli sehrála i otevřenost a přátelskost lidí v tomto regionu. Již nyní v centru pracuje kolem 50 lidí s převahou žen, převážně na pozicích telefonních operátorů.

Centrum obsluhuje zákazníky v České republice, ale také Slovensko, kde Atlas.CZ
připravuje integraci Atlas.SK.
Technologickou výstavbu komunikačního centra tvoří počítačová síť a zakázkový informační systém, který v současnosti prochází významným rozšířením. Do komunikačního centra směřují desítky telefonních linek dvou telekomunikačních operátorů. Úkolem centra je především prodej a prodejní podpora služeb portálu, jako je Atlas firem nebo reklama na klíčová slova. Velmi důležitou součástí práce obchodního týmu jsou výstupy aktivit komunikačního centra.
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce








