Atlas.CZ otevřel nové komunikační centrum v Brně

Atlas1_265.jpgInternetový portál Atlas.CZ dokončil budování komunikačního centra pro své zákazníky a za přítomnosti vedení společnosti a IT novinářů spustil 3. května jeho provoz. Za sídlo KC bylo vybráno pro svoji strategickou polohu Brno, také proto, že se zde podařilo získat vhodné prostory a dostatečnou komunikační infrastrukturu a také dostupnou a kvalifikovanou pracovní sílu. Podle generálního ředitele společnosti Atlas.CZ, Michala Černíka, svoji roli sehrála i otevřenost a přátelskost lidí v tomto regionu. Již nyní v centru pracuje kolem 50 lidí s převahou žen, převážně na pozicích telefonních operátorů.

  Centrum obsluhuje zákazníky v České republice, ale také Slovensko, kde Atlas.CZ Atlas2_265.jpgpřipravuje integraci Atlas.SK. Technologickou výstavbu komunikačního centra tvoří počítačová síť a zakázkový informační systém, který v současnosti prochází významným rozšířením. Do komunikačního centra směřují desítky telefonních linek dvou telekomunikačních operátorů. Úkolem centra je především prodej a prodejní podpora služeb portálu, jako je Atlas firem nebo reklama na klíčová slova. Velmi důležitou součástí práce obchodního týmu jsou výstupy aktivit komunikačního centra.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.