facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Atlas.CZ otevřel nové komunikační centrum v Brně

Atlas1_265.jpgInternetový portál Atlas.CZ dokončil budování komunikačního centra pro své zákazníky a za přítomnosti vedení společnosti a IT novinářů spustil 3. května jeho provoz. Za sídlo KC bylo vybráno pro svoji strategickou polohu Brno, také proto, že se zde podařilo získat vhodné prostory a dostatečnou komunikační infrastrukturu a také dostupnou a kvalifikovanou pracovní sílu. Podle generálního ředitele společnosti Atlas.CZ, Michala Černíka, svoji roli sehrála i otevřenost a přátelskost lidí v tomto regionu. Již nyní v centru pracuje kolem 50 lidí s převahou žen, převážně na pozicích telefonních operátorů.

  Centrum obsluhuje zákazníky v České republice, ale také Slovensko, kde Atlas.CZ Atlas2_265.jpgpřipravuje integraci Atlas.SK. Technologickou výstavbu komunikačního centra tvoří počítačová síť a zakázkový informační systém, který v současnosti prochází významným rozšířením. Do komunikačního centra směřují desítky telefonních linek dvou telekomunikačních operátorů. Úkolem centra je především prodej a prodejní podpora služeb portálu, jako je Atlas firem nebo reklama na klíčová slova. Velmi důležitou součástí práce obchodního týmu jsou výstupy aktivit komunikačního centra.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?