Aktuality -> IT Business - 3. 3. 2006

AT Computers distributorem Lenovo na Slovensku

Společnost AT Computers oznámila, že se stala autorizovaným distributorem produktů Lenovo pro Slovenskou republiku. Distribuční smlouva vstoupila v platnost ke dni podpisu, tedy 1. března 2006. Dohoda se týká autorizované distribuce kompletního portfolia Lenovo pro oblast Slovenské republiky.

Díky tomu, že se společnost AT Computers nyní stává autorizovaným distributorem Lenovo, může svým obchodním partnerům na Slovensku nabídnout v oblasti distribuce produktů této značky lepší informace o dostupnosti zboží a speciální obchodní podmínky. Podpisem smlouvy AT Computers srovnala produktová portfolia značky Lenovo pro ČR a SR a vytvořila si další předpoklady pro podstatné zvýšení obratu v nadcházejícím období. Ve svém širokém portfoliu má Lenovo i tak významné značky jako jsou notebooky ThinkPad a desktopy ThinkCenter, které převzala spolu s akvizicí divize osobních počítačů od společnosti IBM.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.