Aktuality -> IT společnost - 2. 3. 2006

ASUS rozšiřuje marketing

Asus_609.jpgDo společnosti ASUS nastoupily dvě nové tváře. Na pozici Marketing Specialist nastupují Jana Lupoměská a Jan Jirák. Jana Lupoměská je zodpovědná za marketingovou podporu a vztah s médii. Do ASUSu nastoupila po svém působení ve společnosti PPF. Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze, je svobodná a mezi její koníčky patří cestování, jízda na koni i další sporty. Jan Jirák je zodpovědný za podporu PR a komunikaci s partnery. Do ASUSu přichází po několikaletém působení v bankovním sektoru. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, je svobodný a mezi jeho záliby patří jízda na kole, počítače a LINUX.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.