Aktuality -> Hardware - 31. 1. 2005

ASUS představil notebooky na platformě Intel Sonoma

AsusW5_252.jpg Společnost ASUSTeK Computer představila šestici notebooků postavených na nejnovější mobilní platformě Intel Centrino (Sonoma) – nové modely W3000A, W3000V, W5000A, V6000V a vylepšené úspěšné modely M5200A a M6000A. Tyto notebooky nabízí široké možnosti využití a nabízí standardní nebo širokoúhlé displeje s úhlopříčkami 12“, 14“ nebo 15“ a většinu současného obvyklého příslušenství. Všech šest nových notebooků využívá nejnovější verzi čipové sady (kódové označení Alviso) a podporuje dvoukanálové paměti DDR-II SDRAM, které, v porovnání s ostatními mobilními platformami, výrazně zvyšují celkový výkon počítače. Modely W3000V a V6000V navíc obsahují grafické karty pro slot PCI Express, který je zárukou kvalitnějšího obrazu.

Paměťové moduly mají, kromě vyššího výkonu, výrazný přínos také pro celkovou stabilitu systému. Všechny tyto notebooky navíc využívají technologii Bluetooth, která umožňuje propojení a přenos dat mezi notebookem a ostatními digitálními zařízeními. Více informací o společnosti ASUS a jejich produktech najdete na www.asus.com a www.asus.cz.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.