Aktuality -> IT společnost - 4. 7. 2005

ASUS Czech získal ocenění za svoji investici v ČR

ASUSTeK Computer oznamuje, že jeho dceřinná společnost ASUS Czech, získala ocenění INVESTOR ROKU v kategorii „Největší ekonomický přínos – expanze“. Toto ocenění vyhlašuje každoročně agentura CzechInvest společně se Sdružením pro zahraniční investice (AFI) pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu. Zástupci společnosti převzali ocenění na slavnostním večeru v Trojském zámku v Praze, kde byly vyhlášeny investiční projekty s největším přínosem pro rozvoj české ekonomiky v roce 2004 ve třech kategoriích.

Společnost ASUS Czech už v České republice působí od roku 2002, kdy v Rudném u Prahy otevřela montážní a podpůrné centrum. V lednu 2004 se rozhodla vybudovat nový výrobní a servisní závod o rozloze 26 tisíc m2 v průmyslové zóně Ostrava-Hrabová s měsíční výrobní kapacitou až 200 tisíc nových osobních počítačů. Celková investice do závodu, který zahájil provoz v lednu 2005, má hodnotu 413 milionů korun a práci zde nalezne přibližně 1950 zaměstnanců. Právě rozsah investice, počet nových pracovních míst a společenská prospěšnost daná mírou nezaměstnanosti v daném regionu byly hlavními kritérii pro rozhodování komise, složené ze zástupců Úřadu vlády, Ministerstva průmyslu a obchodu, Ministerstva práce a sociálních věcí, Ministerstva financí a agentury CzechInvest.

 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.