Aktuality -> IT Business - 15. 1. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

ASBIS přináší na český trh síťová řešení Alcatel-Lucent Enterprise

ASBIS, AlcatelSpolečnost ASBIS CZ zařadila do svého portfolia řešení síťové infrastruktury značky Alcatel-Lucent Enterprise a stala se tak prvním výhradním distributorem tohoto výrobce síťových produktů v České republice.



„Jsme nadšeni z nově podepsaného kontraktu a velmi si vážíme důvěry společnosti Alcatel-Lucent Enterprise. S jejich pomocí nabídneme našim partnerům komplexní řešení drátových a bezdrátových technologií s přenosovými rychlostmi až 100Gb/s a jednotnou administrací, které může díky své technologii atakovat lídry trhu,“ říká Igor Lamoš, Product & Business Development Manager této značky ze společnosti ASBIS CZ.

Portfolio značky Alcatel-Lucent Enterprise zahrnuje širokou škálu produktů, zejména rodinu přepínačů Alcatel-Lucent OmniSwitch, bezdrátové prvky Alcatel-Lucent OmniAccess WLAN a Alcatel-Lucent OmniVista Network Management System.

ASBIS CZ jako VAD distributor nemá v plánu nabízet síťová řešení Alcatel-Lucent Enterprise přímým prodejem koncovým zákazníkům a ani se účastnit výběrových řízení. Základem je spolupráce a podpora stávajících a nových obchodních partnerů.


 
  

- PR -

Když rozhodování podpoří data: Simulace procesů pomocí nástroje FlexSim

Rozhodování o změnách v logistice nebo ve výrobě patří mezi nejcitlivější fáze řízení podniku. Každý zásah – ať už jde o přesun regálů, zavedení automatizace, úpravu směn, nebo změnu dodavatelského rytmu – může mít zásadní dopad na výkon celého systému. Chybný odhad přitom může vést nejen k finančním ztrátám, ale i k narušení provozu, ztrátě důvěry zákazníků nebo přetížení zaměstnanců.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.