facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 30. 3. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Artin založil spin-off Coworkers.ai, aby mohl expandovat se svým řešením komunikační AI

Brněnská společnost Artin uvedla před dvěma lety na trh technolo­gii tzv. konverzační umělé inteli­gence, která komunikuje jak psanou (chatbot), tak i hlasovou formou (voicebot). Letos na konci února pak založila spin-off Coworkers.ai a hledá investora, který by jí pomohl s tímto řešením rychleji expandovat do zahraničí.



Výrobce prohlašuje, že jeho konverzační technologie Coworkers.ai dokáže vést s člověkem dialog na celou škálu rutinních témat. Záleží pouze na zadavateli, jaký styl a tonalitu chce umělé inteligenci vtisknout a jaký typ komunikace jí svěří. Chatbot i Voicebot se navíc postupně učí z vlastních chyb pomocí kontextuální autokorekce a s každou další interakcí tak mohou řešit složitější dotazy.

„Byť se to může zdát jako nevýhoda, začali jsme s českým jazykem, což je jeden z nejobtížnějších jazyků na světě. Dokázali jsme vychytat tradiční problémy, jakými jsou překlepy, hovorové výrazy nebo tvary slov v různých pádech. Věřte mi, že každý další jazyk je už jen lehčí,“ říká Jan Nejvárek, CEO společnosti Artin a dodává, „základem je proces takzvaného deep learningu. Systém si sám dokáže nastudovat rozsáhlé množství vstupních dat, která mu dáte k dispozici. Nejde jen o jazyky, poradí si i s daty, jakými jsou SPZ, IBAN, e-mailové adresy nebo rodná čísla.“

Jan Nejvárek
Jan Nejvárek, CEO společnosti Artin


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.