facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 18. 5. 2010

Aquasoft rozvíjí své obchodní aktivity

Aquasoft_Bertelmann_Pavel_1020.jpgSpolečnost Aquasoft rozšiřuje své obchodní aktivity. Místo Key Account Managera obsadil Pavel Bertelmann. Z pozice manažera pro významné zákazníky se bude Pavel Bertelmann podílet na vyhledávání nových obchodních příležitostí pro oblast business inteligence, informačních systémů a softwarových aplikací na zakázku. V Aquasoftu má na starosti středně velké a velké organizace působící jak ve státní správě, tak i v podnikové sféře. Mezi prioritní úkoly patří další rozvoj obchodních aktivit a podpora stávajících zákazníků firmy a rozšíření portfolia klientů Aquasoft. Bertelmann do Aquasoftu přišel ze společnosti PreFIS, kde byl odpovědný za realizaci projektů pro Národní banku Slovenska a Ministerstvo financí České republiky.

Profesní znalosti v průběhu uplynulých let získával postupně na pozicích obchodníka, business development manažera, projektového manažera a obchodního ředitele ve funkcích středního a vyššího managementu. Pracoval pro Českou národní banku, v Česku a v Německu pro nadnárodní společnost REUTERS, Stavební spořitelnu ČS, Raiffeisenbank, zahraniční zkušenosti má také ze stáží v Londýně a Vídni. Bertelmann vystudoval VŠE v Praze.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.