Aktuality -> IT společnost - 21. 3. 2007

Aquasoft mění organizační strukturu

I_Stanovska_712.jpgSpolečnost Aquasoft výrazně mění svou organizační strukturu. Zásadním krokem je přitom restrukturalizace dosavadních úseků zodpovědných za průběh zakázek, které byly až doposud postavené na tradiční struktuře podle profesí. Na místě těchto organizačních úseků Aquasoftu nyní vznikají dva nové útvary. Jeden se zaměřením na realizaci projektů v konkrétních segmentech trhu a druhý s důrazem na rozvojové aktivity v technologické oblasti a interní postupy.

Úsek realizace projektů, vedený Michalem Víškem, má na starosti přípravu a průběh realizovaných zakázek. V rámci tohoto útvaru pracují ve třech realizačních divizích specializované týmy, složené z odborníků pro informatickou podporu následujících oblastí: celní a daňová problematika, problematika resortu zemědělství, resortu justice, správních a kontrolních úřadů a podniková sféra. Milan Víšek vystudoval obor Mikroelektronika na Fakultě elektrotechnické ČVUT, později absolvoval MBA na Prague International Business School ve spolupráci s The Manchester Metropolitan University. V Aquasoftu působí od roku 2002 na pozici technického ředitele. Po restrukturalizaci byl jmenován Ředitelem realizace projektů.
Úsek rozvoje a interních služeb povede Iva Stanovská. Tento úsek zajišťuje současně presales aktivity a podporu obchodu především v technologické rovině. Dále zodpovídá za přípravu a rozvoj týmů pro realizaci nových podnikatelských záměrů a nových kompetencí. Poslední svěřenou oblastí je řízení kvality. Iva Stavovská je absolventka Vysoké školy ekonomické v Praze, obor Automatizované systémy řízení v ekonomice. Po absolvování VŠE působila jako odborná asistentka na katedře ASŘ (Automatizované systémy řízení), později na Katedře informačních technologií VŠE Praha. Od roku 2000 vedla analytické oddělení v Aquasoftu, kde zodpovídala za budování týmu a jeho odborný rozvoj. Po restrukturalizaci byla jmenována Ředitelkou pro rozvoj a interní služby.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.