Aktuality -> IT Business - 11. 10. 2010

Apprise Software otevřela pobočku v Brně

Američtí vývojáři počítačových programů Apprise Software si vybrali Brno pro svou první pobočku v Evropě. Díky kanceláři na jižní Moravě budou mít zákazníci – globální společnosti využívající ERP software - dostupnější služby, podporu, programový a obchodní servis přímo v Evropě. Aplikace ERP je určená pro výrobce a distributory spotřebního zboží. V brněnské pobočce Apprise Software by podle aktuálních plánů měl pracovat 100členný tým. Původně severoamerickou aplikaci ERP systém firma, kromě jižní Moravy, rozvíjí také v kancelářích v čínském Nanjingu a australském Melbourne.



Apprise je multinárodní, multijazyková aplikace zaměřená na globální společnosti obchodující se spotřebním zbožím. Usnadňuje jim nadnárodní komunikaci a business. ERP software je dostupný v téměř deseti jazykových mutacích, což usnadňuje práci a řízení firem, které působí v Evropě, Asii, Austrálii, Jižní a Severní Americe.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.