Aktuality -> Hardware - 18. 8. 2016

AOC představuje dva nové 4K UHD monitory

Společnost AOC rozšiřuje svou sérii 77 o další dva prémiové 4K UHD monitory. Model U2777PQU (27″) je vybaven IPS panelem a U3277PWQU (31,5″) panelem AMVA. Oba disponují rozlišením 4K UHD (3840 x 2160 bodů) a poměrem stran 16:9. Přináší skutečně živý obraz s více než 1 miliardou barev (8-bit+FRC) a pokrytím 100% sRGB barevného gamutu. AMVA panel u monitoru U3277PWQU nabízí ještě širší barevnou škálu – 95 % NTSC.



Vysoké rozlišení přináší více místa na pracovní ploše. Výsledkem je, že se grafici nebo fotografové dočkají až čtyřnásobně detailnějšího zobrazení, aniž by museli zoomovat. Podobně i uživatelé pracující s mnoha daty nebo více aplikacemi najednou mohou těžit z větší zobrazovací plochy, která ještě víc vynikne u modelu U2777PQU díky téměř bezrámečkovému provedení.

Široké pozorovací úhly nabízejí jednotné barvy, ať už monitor sledujeme z jakéhokoliv úhlu. Oba modely se také dobře hodí i do kancelářských prostředí. Každý z modelů má obnovovací frekvenci 60 Hz a krátkou dobu odezvy, čímž jsou atraktivní i pro herní nadšence.

Oba monitory AOC U2777PQU a U3277PWQU jsou vybaveny několika ergonomickými funkcemi. Každý monitor má výškově nastavitelný stojan, navíc s funkcí pivot, možnost natočení či sklopení přesně tak, jak to každému vyhovuje. Technologie Flicker-Free od AOC reguluje jas a redukuje blikání obrazovky, čímž šetří oči. Kromě DisplayPortu, HDMI 2.0, DVI a VGA mají oba monitory také konektor USB 3.0, který umožňuje rychlý přenos dat a dobití mobilního zařízení. Model U3277PWQU je navíc vybaven funkcemi PiP (Picture-in-Picture) a PbP (Picture-by-Picture), díky nimž lze zobrazit obsah ze dvou různých zařízení současně díky dalšímu oknu nebo rozdělení obrazovky.

Nové monitory U2777PQU a U3277PWQU od AOC budou k dispozici v září 2016 za cenu 17 599 Kč a 18 899 Kč.


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.