Aktuality -> IT společnost - 28. 6. 2007

ANECT získal specializaci CISCO

kontakt_727.jpgSpolečnost ANECT získala specializaci společnosti Cisco Systems – Unified Contact Center Enterprise (UCCE) pro oblast kontaktních center. Je prvním partnerem Cisco v České republice, který tuto specializaci obdržel. Specializaci Unified Contact Center Enterprise určenou pro oblast high-end kontaktních center získal ANECT v rámci partnerského programu Authorized Technology Provider (ATP). To mu umožňuje poskytovat zákazníkům například řešení pro inteligentní směrování hovorů, počítačovou telefonii (Computer Telephony Integration – CTI) nebo správu kontaktů. Pro ANECT jsou kontaktní centra jednou z klíčových oblastí. V minulosti již například realizoval projekty kontaktních center v České pojišťovně, Kooperativě, Pražské plynárenské nebo Českém rozhlasu. V roce 2006 vybudoval ve spolupráci se společností Cisco Systems call centrum pro Sdružení Linka Bezpečí.

 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.