Aktuality -> IT společnost - 28. 6. 2007

ANECT získal specializaci CISCO

kontakt_727.jpgSpolečnost ANECT získala specializaci společnosti Cisco Systems – Unified Contact Center Enterprise (UCCE) pro oblast kontaktních center. Je prvním partnerem Cisco v České republice, který tuto specializaci obdržel. Specializaci Unified Contact Center Enterprise určenou pro oblast high-end kontaktních center získal ANECT v rámci partnerského programu Authorized Technology Provider (ATP). To mu umožňuje poskytovat zákazníkům například řešení pro inteligentní směrování hovorů, počítačovou telefonii (Computer Telephony Integration – CTI) nebo správu kontaktů. Pro ANECT jsou kontaktní centra jednou z klíčových oblastí. V minulosti již například realizoval projekty kontaktních center v České pojišťovně, Kooperativě, Pražské plynárenské nebo Českém rozhlasu. V roce 2006 vybudoval ve spolupráci se společností Cisco Systems call centrum pro Sdružení Linka Bezpečí.

 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.