facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 28. 6. 2007

ANECT získal specializaci CISCO

kontakt_727.jpgSpolečnost ANECT získala specializaci společnosti Cisco Systems – Unified Contact Center Enterprise (UCCE) pro oblast kontaktních center. Je prvním partnerem Cisco v České republice, který tuto specializaci obdržel. Specializaci Unified Contact Center Enterprise určenou pro oblast high-end kontaktních center získal ANECT v rámci partnerského programu Authorized Technology Provider (ATP). To mu umožňuje poskytovat zákazníkům například řešení pro inteligentní směrování hovorů, počítačovou telefonii (Computer Telephony Integration – CTI) nebo správu kontaktů. Pro ANECT jsou kontaktní centra jednou z klíčových oblastí. V minulosti již například realizoval projekty kontaktních center v České pojišťovně, Kooperativě, Pražské plynárenské nebo Českém rozhlasu. V roce 2006 vybudoval ve spolupráci se společností Cisco Systems call centrum pro Sdružení Linka Bezpečí.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.