facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 12. 12. 2005

ANECT spouští IP komunikační služby pro velkoodběratele

Společnost ANECT spustila Netcentrex CCS Telephony Application Server, který umožní poskytovatelům datových a telekomunikačních služeb nabízet moderní hlasové služby na bázi IP protokolu. Služby budou na trhu dostupné od začátku roku 2006.

ASP řešení ANECTu, založené na platformě NetCentrex, umožní poskytovatelům telekomunikačních a datových služeb nabízet rezidenční služby MyCall i řešení pro Business zákazníky. Poskytovatelé, kteří si u společnosti ANECT objednají hostované služby, budou mít možnost spustit pestrou paletu plně podporovaných komunikačních IP služeb, a to včetně hlasové komunikace a videokomunikace, business trunkingu a IPCentrexu.

 
  

- PR -

Od tabulek k centralizovanému systému řízení výroby

Implementace ERP Vision zefektivnila využití výrobních dat


modV současné době je poměrně běžným požadavkem společností, které implementují ERP systém, vyřešení podpory řízení některých klíčových procesů. S přípravou takových řešení je obvykle spojeno nejvíce práce na projektu implementace. Na začátku často bývá představa ideálního stavu, ale chybí detailní pohled včetně uvědomění konkrétních datových toků. Popravdě ani není v silách zákazníků tyto detaily zpracovat. 

  

- PR -

50(v)tipů paní Teskové #2: SIEM aneb jak se z logů dělá příběh a z příběhu varování

Teskalab LogoV minulém díle jsme si povídali o tom, co je to log management a proč je důležitý. Je to takový základ IT hygieny. Něco jako kartáček na zuby pro vaše IT. A řekněme si na rovinu, žádná velká zábava s ním není, ale zkuste to měsíc bez něj a líbit se vám to nebude. Dneska ale půjdeme o krok dál. Protože když už máte logy, je čas se na ně nejen dívat, ale také s nimi pracovat. A to se nejsnáze dělá tak, že se jim naučíte rozumět. Dovolte mi, abych vám představila dalšího hrdinu kybernetické bezpečnosti: SIEM.