facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 1. 2005

ANECT pro nové centrum služeb DHL

Společnost ANECT vybudovala pro nově zřízené IT Services Centre DHL komunikační infrastrukturu, kontaktní centrum a systém pro správu a dohled. ANECT při tom zajišťoval projektové řízení několika paralelních projektů, implementaci požadovaného řešení, dodávku zařízení a programového vybavení. Nové pražské IT Services centrum řídí a podporuje kompletní IT infrastrukturu v oblasti EMEA z jediného, moderně vybaveného ústředí. Mezi technologické oblasti, které ANECT v rámci své činnosti zajišťoval, patří síť Campus, služby sítě včetně internetového perimetru, zabezpečeného soustavou firewallů, proxy serverů, load balancerů a VPN koncetrátorů, dále systémy bezdrátové komunikace pro přenos dat i hlasu, IP telefonie, kontaktní centrum a systém pro správu a dohled.

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.