Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 1. 2005

ANECT pro nové centrum služeb DHL

Společnost ANECT vybudovala pro nově zřízené IT Services Centre DHL komunikační infrastrukturu, kontaktní centrum a systém pro správu a dohled. ANECT při tom zajišťoval projektové řízení několika paralelních projektů, implementaci požadovaného řešení, dodávku zařízení a programového vybavení. Nové pražské IT Services centrum řídí a podporuje kompletní IT infrastrukturu v oblasti EMEA z jediného, moderně vybaveného ústředí. Mezi technologické oblasti, které ANECT v rámci své činnosti zajišťoval, patří síť Campus, služby sítě včetně internetového perimetru, zabezpečeného soustavou firewallů, proxy serverů, load balancerů a VPN koncetrátorů, dále systémy bezdrátové komunikace pro přenos dat i hlasu, IP telefonie, kontaktní centrum a systém pro správu a dohled.

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.