facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 1. 2005

ANECT pro nové centrum služeb DHL

Společnost ANECT vybudovala pro nově zřízené IT Services Centre DHL komunikační infrastrukturu, kontaktní centrum a systém pro správu a dohled. ANECT při tom zajišťoval projektové řízení několika paralelních projektů, implementaci požadovaného řešení, dodávku zařízení a programového vybavení. Nové pražské IT Services centrum řídí a podporuje kompletní IT infrastrukturu v oblasti EMEA z jediného, moderně vybaveného ústředí. Mezi technologické oblasti, které ANECT v rámci své činnosti zajišťoval, patří síť Campus, služby sítě včetně internetového perimetru, zabezpečeného soustavou firewallů, proxy serverů, load balancerů a VPN koncetrátorů, dále systémy bezdrátové komunikace pro přenos dat i hlasu, IP telefonie, kontaktní centrum a systém pro správu a dohled.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.