ANECT představil telekonferenční řešení Vidyo

Společnost ANECT představila svým zákazníkům technologii Vidyo, výkonné telekonferenční řešení, použitelné napříč širokou škálou zařízení. Společnost ANECT nabízí řešení Vidyo k vyzkoušení jako celek v rámci VidyoCase – kompletní infrastruktury systému, připravené k okamžitému nasazení. Zákazník díky tomu může zprovoznit a vyzkoušet řešení přímo ve své firmě. Pokud by si nebyl jistý zprovozněním systému, ANECT mu poskytne specialistu na dobu nezbytně nutnou pro nastavení systému k bezproblémovému použití.



Mezi hlavní přednosti technologie Vidyo patří:

  • Podpora nejrozšířenějších platforem – PC, Mac, Android a iOS. 
  • Přizpůsobení datového toku použité lince – spolehlivý provoz na různých typech pevného i mobilního připojení k internetu.
  • Vysoká technická kvalita přenosu – HD video a vysoce kvalitní zvuk.
  • Bezpečnost – automatické šifrování komunikace.

 

Vidyo umožňuje pořádat interaktivní videokonference z několika různých míst současně, v HD kvalitě a s přizpůsobením kvality obrazu konkrétnímu použitému zařízení a rychlosti připojení k internetu. VidyoRouter pro provoz systému i samotná komunikační aplikace jsou multiplatformní, lze je tedy využít prostřednictvím klasického PC, mobilních telefonů a tabletů s operačními systémy Android a iOS, nebo je propojit s telekonferenčními místnostmi, vybavenými technologiemi Cisco či dalších výrobců.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.