facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 5. 1. 2010

ANECT jmenoval obchodního ředitele

Vítězslav Mačuda nastoupil od začátku ledna na pozici obchodního ředitele do české firmy ANECT, která se zaměřuje na oblast informačních a komunikačních řešení. Jeho úkolem bude kromě vedení obchodního týmu také vyhledávání nových zákazníků, řízení akviziční činnosti nebo příprava produktových a marketingových plánů. Vítězslav Mačuda vystudoval ekonomii na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě v Ostravě. Je rovněž absolventem Global Sales School of IBM. Do ANECTu přichází ze společnosti VDI META, kde působil od roku 2001 na pozici obchodního ředitele se specializací na oblast státní správy, vzdělávání a zdravotnictví. V letech 2007 až 2009 byl obchodním zástupcem pro veřejný sektor ve společnosti IBM ČR, poté se do VDI META vrátil. Ve společnosti ANECT bude jeho hlavní pracovní náplní řízení obchodní sekce. To zahrnuje nejen vedení obchodního týmu, ale také vyhledávání nových zákazníků a řízení akviziční činnosti. Bude mít rovněž na starost systém péče o zákazníky, přípravu produktových a marketingových plánů nebo rozbor stávajících obchodních podmínek a jejich další zdokonalování.



 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.