Aktuality -> Komunikace a sítě - 22. 1. 2007

ANECT exkluzivním partnerem Cisco TelePresence

Cisco_TP_3000_704.jpgSpolečnost ANECT se stala exkluzivním partnerem nového technologického řešení Cisco TelePresence pro střední a východní Evropu. Ryze česká firma tak uspěla v konkurenci mezinárodních společností typu IBM, Dimension Data či Nextira One. Řešení Cisco TelePresence, které umožní zprostředkovat jednání na libovolnou vzdálenost až pro dvanáct lidí najednou, bude podle zástupců obou firem k dispozici již v průběhu ledna letošního roku.

Cisco TelePresence je nové technologické řešení pro pořádání zprostředkovaných jednání na dálku, které vytváří dojem, že všichni účastníci sedí u jednoho stolu v jedné místnosti a komunikují spolu tváří v tvář. K tomu využívá videa s vysokým rozlišením 720p a 1080p, přenosu obrazu ve skutečné velikosti, prostorového ozvučení a dalších interaktivních prvků. Komunikace přitom funguje takřka s nulovou mírou zpoždění. Řešení bude nabízeno ve dvou variantách. Menší variantu pro maximálně 4 účastníky s označením Cisco TelePresence 1000 ocení zákazníci zejména v omezených prostorech typu bankovních poboček, kanceláří vedoucích pracovníků či lékařských ordinací. Větší varianta označená Cisco TelePresence 3000 umožní zprostředkovat setkání na dálku až pro 12 účastníků a bude určena zejména pro širší skupinová jednání a týmové konzultace. Nastavení celého spojení bude stejně snadné jako uskutečnění telefonického hovoru ze seznamu – pomocí jednoho tlačítka. Z technologického hlediska se bude řešení sestávat z vícebodových přepínacích video platforem, které budou instalovány v jednotlivých, od sebe vzdálených místnostech, a vzájemně propojeny pomocí vysokokapacitního komunikačního připojení.

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.