Aktuality -> IT Business - 9. 4. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Amazon Web Services otevírá pobočku v Praze

AmazonAmazon Web Services (AWS) oznámil otevření své první pobočky v České republice, konkrétně v Praze. AWS se chce tímto krokem přiblížit rostoucímu počet klientů a partnerů v České republice a na Slovensku. Sou­čas­ně zde chce rozšířit svůj tým.



„Praha je neuvěřitelným zdrojem talentů – vysoce kvalifikovaných a kreativních lidí. Sídlí zde mnoho významných českých podniků, které jsou na špičce v oblasti digitálních inovací, i řada rychle rostoucích startupů,“ řekl Przemek Szuder, ředitel AWS pro střední a východní Evropu.

Zprávu o otevření kanceláře AWS v Praze uvítali zástupci české vlády. Martina Tauberová a Petr Očko z MPO uvedli: „Česká republika klade silný důraz na rozvoj, inovace a digitalizaci, a proto Amazon Web Services v naší zemi vítáme. Jsme si vědomi, jak významně mohou cloudové technologie přispět k vizi naší země v oblasti digitální budoucnosti, a proto si této investice vážíme.“

Otevření nové pobočky uvítali také čeští a slovenští partneři AWS, například Alef Nula, Deloitte, Labyrinth Labs, Revolgy a Unicorn, kteří pomáhají firmám s přechodem na cloudové služby, nasazením mission-critical aplikací a poskytováním celé řady služeb v oblasti monitoringu, automatizace a správy pro cloudová prostředí zákazníků.


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.