- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Alza.cz spouští na VŠE další předmět - On-line marketing
Alza.cz po pilotním letním semestru na VŠE spouští naplno další předmět, tentokrát On-line marketing. Ten v rámci spolupráce s Fakultou mezinárodních vztahů odpilotovala pro bakalářský program již vloni. Jde tak již o druhý předmět, který na VŠE zástupci společnosti vyučují.


V rámci spolupráce s Fakultou mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze spustila Alza.cz v říjnu 2017 pro magisterský program volitelný předmět E-commerce B2C, jehož odborným garantem byla Ing. Alena Filipová, Ph.D. O předmět byl zájem nejen mezi studenty, ale i z řad odborné veřejnosti. V letním semestru 2018 firma pilotovala volitelný předmět On-line marketing na bakalářském studiu, který zahrnoval přednášky o základech e-commerce, on-line marketingových kanálech, analytice i vyhodnocování. I v tomto případě byla odborným garantem Ing. Alena Filipová, Ph. D.
„Pilotní fázi předmětu On-line marketing absolvovalo přes 35 studentů. Studenti si v rámci týmové semestrální práce vytvářeli vlastní web. Všechny teoretické informace mohli ihned vyzkoušet při zakládání a vyhodnocování kampaní v systémech Google AdWords nebo Facebook Business Manager, při psaní SEO friendly obsahu nebo přípravě konceptu mailingu. Týmově pak celou práci obhajovali. Na každé téma přednášeli zkušení experti z našeho téměř 30členného on-line marketingového oddělení. Na konci roku jsme navíc získali akreditaci pro magisterské studium. Na předmět se mohou přihlásit studenti ze všech fakult,“ uvedla Jana Mňahončáková, senior specialistka on-line marketingu Alza.cz.
„Do výuky zveme experty z různých firem, aby se se studenty podělili o své zkušenosti, ale obvykle jde spíše o doplnění firemního pohledu na vyučovanou látku. Systematická spolupráce s firmou na výuce celého předmětu je poměrně ojedinělou záležitostí; ono totiž nejde jen o to něco odučit, ale vyžaduje to také mnoho hodin přípravy před výukou, další čas zaberou konzultace projektů. Toto všechno pak už vyžaduje od člověka určité nasazení. O to víc oceňuji, že se s námi na výuce podílejí specialisté, kteří jistě nemají času nazbyt,“ uvedla Ing. Alena Filipová, Ph.D. z Katedry obchodního podnikání a komerčních komunikací Vysoké školy ekonomické v Praze, a dodala: „Předmět Online marketing je unikátní také tím, že díky technickému a finančnímu zázemí Alzy si studenti mohou vyzkoušet marketingové aktivity přímo v reálném internetovém prostředí, což bychom bez této pomoci nemohli v takové míře zajistit. Online prostředí je sice pro studenty přirozené, ale naučit se s ním pracovat a umět ho využít pro své případné podnikání je něco jiného.“
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
17.6. | Snídaně s Exonem - digitalizace v praxi - 17. června... |
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |