Aktuality -> IT společnost - 23. 1. 2019

Alza.cz spouští na VŠE další předmět - On-line marketing

Alza.cz po pilotním letním semestru na VŠE spouští naplno další předmět, tentokrát On-line marketing. Ten v rámci spolupráce s Fakultou mezinárodních vztahů odpilotovala pro bakalářský program již vloni. Jde tak již o druhý předmět, který na VŠE zástupci společnosti vyučují.



V rámci spolupráce s Fakultou mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze spustila Alza.cz v říjnu 2017 pro magisterský program volitelný předmět E-commerce B2C, jehož odborným garantem byla Ing. Alena Filipová, Ph.D. O předmět byl zájem nejen mezi studenty, ale i z řad odborné veřejnosti. V letním semestru 2018 firma pilotovala volitelný předmět On-line marketing na bakalářském studiu, který zahrnoval přednášky o základech e-commerce, on-line marketingových kanálech, analytice i vyhodnocování. I v tomto případě byla odborným garantem Ing. Alena Filipová, Ph. D.

„Pilotní fázi předmětu On-line marketing absolvovalo přes 35 studentů. Studenti si v rámci týmové semestrální práce vytvářeli vlastní web. Všechny teoretické informace mohli ihned vyzkoušet při zakládání a vyhodnocování kampaní v systémech Google AdWords nebo Facebook Business Manager, při psaní SEO friendly obsahu nebo přípravě konceptu mailingu. Týmově pak celou práci obhajovali. Na každé téma přednášeli zkušení experti z našeho téměř 30členného on-line marketingového oddělení. Na konci roku jsme navíc získali akreditaci pro magisterské studium. Na předmět se mohou přihlásit studenti ze všech fakult,“ uvedla Jana Mňahončáková, senior specialistka on-line marketingu Alza.cz.

„Do výuky zveme experty z různých firem, aby se se studenty podělili o své zkušenosti, ale obvykle jde spíše o doplnění firemního pohledu na vyučovanou látku. Systematická spolupráce s firmou na výuce celého předmětu je poměrně ojedinělou záležitostí; ono totiž nejde jen o to něco odučit, ale vyžaduje to také mnoho hodin přípravy před výukou, další čas zaberou konzultace projektů. Toto všechno pak už vyžaduje od člověka určité nasazení. O to víc oceňuji, že se s námi na výuce podílejí specialisté, kteří jistě nemají času nazbyt,“ uvedla Ing. Alena Filipová, Ph.D. z Katedry obchodního podnikání a komerčních komunikací Vysoké školy ekonomické v Praze, a dodala: „Předmět Online marketing je unikátní také tím, že díky technickému a finančnímu zázemí Alzy si studenti mohou vyzkoušet marketingové aktivity přímo v reálném internetovém prostředí, což bychom bez této pomoci nemohli v takové míře zajistit. Online prostředí je sice pro studenty přirozené, ale naučit se s ním pracovat a umět ho využít pro své případné podnikání je něco jiného.“


 
  

- PR -

HANNOVER MESSE 2026 - poslední volné plochy!

Dotace pro české firmy a společná expozice CzechTrade


HANNOVER MESSE je světově nejdůležitější veletrh v rámci zpracovatelského průmyslu, který se již přes 50 let pravidelně na jaře koná v německém Hannoveru. Další ročník proběhne 20.-24. dubna 2026. Jedná se o prvotřídní platformu pro prezentaci novinek z oblasti průmyslové automatizace a IT, energetických a environmentálních technologií, vývoje a výzkumu v rámci oboru strojírenství. Na prezentaci na veletrhu HANNOVER MESSE je možné získat dotaci od agentury CzechTrade, nebo se přímo zapojit do společné expozice českých firem.

  

- PR -

Repasované notebooky: Kupte chytře a šetřete při tom přírodu

Potřebujete nový notebook, ale nechce se vám utrácet zbytečně? Repasované notebooky nabízejí výkon prémiových značek za zlomek původní ceny. Navíc jsou ekologickou volbou a všechny prošly důkladnou kontrolou. Zjistěte, proč se vyplatí vsadit právě na repasy.