facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 13. 5. 2008

ALVAO Helpdesk certifikován pro Windows Server 2008

Společnost ALC završila proces certifikace svého softwarového řešení ALVAO Helpdesk a získala právo používat pro svůj produkt logo „Certified for Windows Server 2008“. Systém ALVAO Helpdesk byl testován a certifikován v nezávislých testovacích laboratořích společnosti Wipro Technologies, podle přísné metodiky. Certifikát dokládá, že testovaný systém bezvýhradně vyhovuje všem doporučením společnosti Microsoft pro bezpečnost, stabilitu, spolehlivost a dostupnost.



ALVAO Helpdesk je profesionální nástroj pro oblast řízení a organizaci práce v oddělení ICT a dalších odděleních, jejichž úkolem je poskytování služeb. Systém poskytuje platformu pro standardizaci řízení servisních oddělení. Umožňuje měřit a hodnotit kvalitu jednotlivých poskytovaných služeb a tím dává do rukou řídících pracovníků klíčové informace pro efektivnější nakládání s provozními zdroji organizace. Výstupy zahrnují jak aktuální zprávy o činnosti oddělení, tak i historické analýzy, které jsou podkladem pro prognózu vývojových trendů. Informační systém ALVAO je navržen a vyvíjen s využitím nejmodernějších technologií a s ohledem na uznávané standardy pro řízení ICT služeb (IT Service Management - ITSM), především na knihovnu ITIL (Information Technology Infrastructure Library).

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.