Aktuality -> IT Business - 21. 12. 2011

Alma Media se stane majitelem LMC

Společnosti Alma Media a LMC uzavřely dohodu o akvizici, na základě které se finská mediální skupina Alma Media stane novým majitelem společnosti LMC, která je provozovatelem známých portálů pro nábor zaměstnanců v České republice (www.jobs.cz a www.prace.cz). Akvizice je v souladu se strategií Alma Media usilovat o růst v oblasti digitálních služeb a dále rozšiřovat své mezinárodní působení. Společnost LMC, která letos očekává meziroční nárůst tržeb o 25 % na částku přesahující 400 milionů Kč, se v rámci skupiny Alma Media stane součástí divize Marketplaces (on-line služby a řešení). Detaily transakce nebudou zveřejněny.



LMC byla založena prodávajícím, panem Liborem Malým, v roce 1996. Kromě provozování dvou pracovních portálů v České republice a jednoho na Slovensku (www.topjobs.sk) LMC klientům v současnosti poskytuje také řešení pro správu získávání a výběru zaměstnanců LMC G2 a poradenství v oblasti personalistiky a HR marketingu. LMC má celkem přibližně 25 tisíc registrovaných B2B klientů a cca 1 milion registrovaných uchazečů o zaměstnání. LMC zaměstnává zhruba 200 lidí, převážně v Praze. Akvizice nebude mít žádný dopad na zaměstnance LMC, ani na značky společnosti.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.